Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Itsekeskeisyyden ilmentymä

lauantai 15. joulukuuta 2007

Itsekeskeisyyden ilmentymä

Täytyy heti alkun tunnustaa. Pidän hirmuisesti kyselyihin vastaamisesta. Minulle onkin useammin kuin kerran todettu, että taidan olla aika itsekeskeinen, että jaksan kuluttaa niin paljon aikaa itsestäni vastailemiseen:) No, siinä saattoi samalla selvitä jokin alitajuntainen syy tämän blogin aloittamiseen. Samalla voinkin myös tunnustaa, että ei kovinkaa montaa vuotta sitten haaveilin
 aika tosissani tekeväni tulevaisuuden urani Englannin prinssi Harryn vaimona. Nimikkeeni olisi
ollut: Edustusvaimo kauniilla kynsillä. Ikävä kyllä silloinen siippatoiveeni tuntuu olevan kovin vakavissaan sen pohjois-afrikkalaisen typysä kanssa, joten voin kai haudata haaveeni prinsessatittelistä.

Mutta nyt takaisin tähän uusimpaan löytämäääni itsekeskeisyyden ilmentämiskyselyyn;)

Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1997:
1. Aloitin seitsemännen luokan ja koin hyvin lyhyen ja toistaiseksi ainoan verkkaripukukauden 
elämässäni.
2. Värjäsin hiukseni vaaleiksi (puhun siis todellatodella blondista purkkiväristä)
3. Unelmoin Prinssi Harrysta.
 
Viisi vuotta sitten, vuonna 2002:
1. Lähdin vaihto-oppilaaksi Yhdysvaltoihin.
2. Sain ihania ystäviä, joita kaipaan päivittäin.
3. Otin tatuoinnin. Sain sen yhdeltä jenkkiystävistäni läksiäislahjaksi. Ainakin pysyvä muisto:)

Kolme vuotta sitten, 2004:
1. Kirjoitin ylioppilaaksi.
2. Tein valinnan tulevaisuuden ammatistani.
3. Päätin pitää välivuoden.

Vuosi sitten, 2006:
1. Luin pääsykokeisiin enemmän kuin olin yhteensä opiskellut elämäni aikana.
2. Pääsin opiskelemaan.
3. Aloitin vakituisen kuntoilun (joka tosin nyt on taas hieman jäänyt...)

Tähän asti tänä vuonna:
1. Pääsin toteuttamaan lapsuusaikaisen unelmani reilaamisesta viime kesänä.
2. Sain vihdoin kerättyä L.M Montgomeryn Anna ja Emilia-sarjat aitoina 1940-luvun painoksina!
3. Olin syksyllä virallisesti asunnoton kolme kuukautta.

Eilen:
1. Olin vaarini hautajaisissa.
2. Kehuin veljeni absoluuttista makua vaatteiden suhteen.
3. Olin hyvinhyvin surullinen.

Tänään:
1. Olen lukenut 50 sivua tenttiin, joka on tiistaina. Tämä on siis todella onneton tulos.
2. Tein risottoa
3. Olen vältellyt opiskelua surffaamalla netissä, kirjoittamalla tätä blogia ja tuijottamalla sarjoja.

Huomenna:
1. Yritän herätä aamulla aikaisin ja mennä kirpputorille.
2. Käyn äitini luona syömässä ja kuulustelen veljiltäni ruotsin sanoja.
3. Yritänyritänyritän opiskella.

Ensi vuonna:
1. Olen toivottavasti saanut aikaiseksi matkan jenkkeihin.
2. Kirjoitan enemmän.
3. Olen toivottavasti yleisonnellinen

Kaikki, jotka haluavat vastailla yllättävän vaikeisiin kysymyksiin, napatkaa tämä ihmeessä!

-Jonna Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tunnisteet:

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu