Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Päivän asu

sunnuntai 16. joulukuuta 2007

Päivän asu

En tietenkään herännyt tänään aikaisin ja mennyt kirpputorille. Rakastan kirppareita mutta jostkin syystä kilpailussa aamu-uni vs. kirpputori, oma sänky useimmiten vetää pidemmän korren. Nyt olen kuitenkin vihdoin hereillä ja valmis lähtemään äidin luokse valmiin ruokapöydän ääreen. Ajattelin mässäillä äidin herkkuja nässä vaatteissa:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Neuleliivi - Sefra (?) Barcelona
Pillifarkut - Vero Moda
Pilkkuhuivi - Vero Moda
Rannekoru - Snö of Sweden
Kmisaappaat- Mekka by Ristomatti Ratia

Tässä vielä tarkempia otoksia (vannon, että saan valokuvaajana toimivan poikaystäväni hulluksi noin viikossa tällä uudella harrastuksellani...)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En ole koskaan nähnyt itseäni kumisaapastyttönä mutta täytyy sanoa, ttä olen tehnyt täydellisen kääntymyksen näiden kaunotarten vuoksi:) (Olen myös löytänyt myös lapsuuaikaisen iloni hyppiä vesilammikoissa)

ja vielä kuva ehdottomasta lempparikäsikorustani:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Onko täällä muita kumisaappaisiin koukkuun jääneitä?

-Jonna

Tunnisteet:

3 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihana ihana tuo neuleesi, väri ja koko setti!! Minulla on tuo huivi mustana ja käytän sitä samalla tavalla =)

http://nelliina.vuodatus.net

16. joulukuuta 2007 klo 19.58  
Blogger Jonna kirjoitti...

nelliina: Kiitos:) Kuten blogin nimestäkin voi arvailla, olen aivan koukussa kaikenlaiseen pilkulliseen vaatetukseen. Olin aivan villinä silloin aikoinaan kun bongasin tuon huivin vero modasta. Omistan myös vaaleamman sinisen:)

16. joulukuuta 2007 klo 20.44  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

HAI-SAAPPAAT!! Ostin viime kesänä alennuksesta ja oon käyttäny niitä ihan liian vähän. Lupaan käyttää enemmän. Mäkään en ennen digannu kumppareista, mut voi kun ne on vapauttavat!!

12. tammikuuta 2008 klo 20.04  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu