Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Pois pyjamasta

keskiviikko 2. tammikuuta 2008

Pois pyjamasta

Tämä päivä alkoi yhtä leppoisasti kuin edelliset availlessani silmiä yhdentoista aikaan. En kyllä jaksa ymmärtää miten tästä lomarytmistä ikinä oppii pois. Ensi viikolla pitäisi taas availla tenttikirjoja ja lähteä kiltisti kohti kirjastoa. Iltapäivä sujui nopeasti pikkuveljeni vierailun johdosta. Mässytimme aivan liikaa pizzaa, katsoimme pakoa ja ahersimme veljeni äidinkielen esitelmän kimpussa. (Olen tälläinen ylihuolehtiva isosisko, joka tunkee tasaisesti nenänsä kaikkien kolmen veljensä elämään.) Spontaani kahvitteluehdotus ystävältä antoi minulle vihdoin syyn kuoriutua ulos olohousuistani ja kylpytakista, joissa olen viihtynyt siitä lähtien kun viime vuoden puolella raahauduin kotiin työpäivän jälkeen.

Juoruilu&kahvitteluasuksi valitsin seuraavan kokonaisuuden:

Photobucket

Toppi - Esprit
Tunika - Ihana kauppa Pariisissa
Vyö (nykyisin asukokonaisuuksieni selkäranka)-Glitter
Farkut - Vero Moda
Saappaat - Gabor
Laukku - Second hand

Mukaan päässyt laukku oli muuten se viime lauantain kirpparilöytö. Tarkempi kuva laukusta:

Photobucket

Koska kahvittelu tapahtui ostoskeskuksessa päädyin jostain kumman syystä kiertelemään kauppoja ja KappAhlista silmäni nappasivatkin iki-ihanan kynähameen hintaan 16 euroa. Olin kuitenkin unohtanut kaikki maksukortit kotiin ja ja jouduin jättämään hamekohtaloni varaukseen odottamaan huomista aamua. Outoja muuten nuo vyötäröhameiden koot. Olen normaalisti aina kokoa 38 mutta tässäkin hamosessa jouduin lopulta hakemaan koon 34, että hame pysyi päälläni. Mutta mikäs siinä. Kivaa vain välillä päästä käyttämään pikkukokoja:)

Kun huomenna olen saanut tuon hameen käsiini jään oikeasti shoppailulakkoon. Jos en tee sitä, jouduin ehdottomaan vuokraisännälle, että maksaisin tammikuun vuokran kasalla vaatteita ja kenkiä;)

Tunnisteet:

2 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oi että mä rakastan, rakastan ja rakastan tota tunikaa. Harmi, että ostettu ulkomailta, muuten olisin kipin kapin rynnännyt etsimään samanlaista...

2. tammikuuta 2008 klo 23.38  
Blogger Jonna kirjoitti...

tipitii: Kiitos kovasti! Olen itsekin vallan ihastunut tuohon vaatekappaleeseen. Nyt on vaikea uskoa, että ostin sen vasta ystävän kovien vakuutteluiden jälkeen:)

3. tammikuuta 2008 klo 21.39  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu