Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Pannat on pop

maanantai 28. huhtikuuta 2008

Pannat on pop





Päähänpistot, jotka sisältävät valokuvien napsimista iltakymmenen jälkeen pitäisi kieltää lailla. (Sellaista lakia ei näet ihan oikeasti ole!) Olin tässä jo äärimmäisen mukavasti majoittunut kotiverkkareihin ja kasasin juuri suuhuni maailman suurinta annosta valkohomejuustoa, kun yhtäkkiä sain mahtavan idean: Minun on aivan pakko kirjoittaa postaus pannoista! Sen sijaan, että olisin vaikka kirjoittanut idean ylös, olinkin jo samantien kaivelemassa lempparipantojani ja valjastamassa poikakaverirukkaani kameran taakse. Nyt. 80 kuvaa (oikeasti.) myöhemmin, voin vain todeta, että ei. enää. ikinä. kuvia. iltakymmenen. jälkeen. Miten onkin mahdollista näyttää jokaisessa kuvassa joko muumiolta/zombielta/alkoholistilta/kasvojenkohotuksesta toipuvalta/leijonalta/lumimieheltä/matti nykäseltä ?! Hohhoijaa. Sitä se on, kun 20 vuotispäivä tuli katsastettua jo kolmisen vuotta sitten.

Haluan kuitenkin yhä kirjoittaa niistä pannoista, eli täältä pesee.
Olen pantatyttö. Addiktoiduin kyseisiin kapistuksiin viime syksynä polkkatukan myötä ja sen jälkeen ei ole kulunut montaakaan päivää, etteikö jonkinlainen härdelli olisi hiusteni poikki kulkenut. Tästä innostuksesta syytän/kiitän avoimesti Gossip Girl-sarjaa, jonka ansiosta nyt täytän muutenkin täydet laatikkoni pannoilla, tuhlaan niihin paljon pieniä eurojani ja en siltikään onnistu ikinä näyttämään Blair Waldorfilta. On se sitten väärin, ettei samantyyppinen panta päässä muuta myös kasvoja ja hiuksia. No, kaikkea ei voi saada:) Ainoa ongelma tässä uudessa innostuksessani on, että (siis hetkittäisten ysäriflashbackien lisäksi), että en oikeasti osaa enää mennä ulos ilman pantaa päässäni. Tuolloin olen heti äärettömän tietoinen juurikasvustani ja laittamattomista hiuksistani. Koska pantahan tietenkin korjaa kaiken tämän;) Tiedättekö. Pantakirjoitusvimmani koki nyt pienen mahalaskun. Taidan siis lopettaa tähän tämän aiheen:)




Hupsis, menipäs tuo kuva nyt hassusti. Henkilökohtainen insinöörini latasi minulle tähän koneelle Mozillan ja olen nyt ihan pihalla tämän kanssa. en jaksa tajuta, että miksi pitää olla jatkuvasti lataamassa jotain uusia ohjelmia. Toisaalta, avokkini ei kai täysin ole sisäistänyt, että miksi pitää ostaa uudet kengt lähes joka viikko;)Tasoissa ollaan.

Tässäpä muuten nyt kuitenkin kaksi kuvaa tuosta tunnin takaisesta kuvaussessiosta. Kuvissa ovat lempipantani. Ja ei. En ole alasti.

Photobucket

Nyt onkin sitten pakko vielä ulista ihan pikkiriikkisen siitä rikosoikeuden tentistä. Tiedättekö. En ollutkaan ihan superhuono mutta reputan luultavasti, koska aika loppui kesken. Siinä typerässä tentissä kerättiin 2,5 tunnin jälkeen lakikirjat pois ja minulta jäi kokonaan yksi oikeustapaus tekemättä. Hemputti soikoon! Kaikki eivät olleet päässeet läpi sitä luentokuulustelua, joten niitä tehtäviä olisi pitänyt ehtiä vääntää kolme! Ehei, ei onnistu. Siinä on kuitenkin aika duuni, etsiä siitä isosta vihreästä kirjasta oikeat pykälät, hahmotella vastaus ja sitten vääntää tekstiä nelisen sivua. Tänks oikis. (Tämä järjetön avautuminen, koska eihän sitä koskaan tiedä. Joku professorihan saattaa vaikka pörräillä täällä:D )

Ja nyt aivan järisyttävän tärkeä kysymys! Muistaako kukaan enää TENAVATÄHTEÄ?! Sitä iki-ihanaa lapsuudenmuistojen kultaamaa lasten laulukilpailua! Tuossa viikonloppuna kun etsiskelin youtuben maailmasta "Vanha Holvikirkko"-biisiä (saan välillä järkyttävän pakkomielteen johonkin vanhaan suomalaiseen biisiin. Tätä ennen minulla oli parin viikon Kaijan Koon "kuka keksi rakkauden"-kausi), niin löysin kasan pätkiä tuosta jo unohtuneesta ohjelmasta. Tässä oma suosikkini:)

Hei, nyt mä meen nukkumaan tai jään taas kuuntelemaan noita. Oi, niitä aikoja kun lapsetkin pukeutuivat niinkuin lapset:)

Jonna

Tunnisteet:

23 kommenttia:

Blogger MouMou kirjoitti...

Haahahaa!!! Tuo Konsta kyllä heiluu mahtavasti!:D Itse olen myös pantojen haalija, mutta en oikeastaan käytä niitä. Isot ja leveät eivät pysy ja muissa on paksulle pehkolleni liian pienet piikit.:/

29. huhtikuuta 2008 klo 7.07  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Konsta oli kyllä huikea! Ja voi sitä onnea, kun se kävi ala-asteellamme jossain tilaisuudessa esiitymässä ja sai nimmarin. :) Silloin tosin piti kätkeä kaikilta ihastelu, koska oli jotenkin noloa tykätä Konstasta. Heh.

29. huhtikuuta 2008 klo 7.22  
Blogger dolce kirjoitti...

Muistan kyllä "Tenu"tähden ;) Tosin taisin olla silloin Konstan aikaan jo liian vanha, sillä minulta ei löydy sen vuoden kasettia, aiemmilta vuosilta ostin kaikki kaikki.

29. huhtikuuta 2008 klo 7.33  
Blogger eyecandy kirjoitti...

Voi tykkäsin ihan hirveesti Tenavatähdestä! :) Ja mullakin on nimmari siltä yheltä Tenavatähdeltä, joku Antti se oli mut en muista kyllä tarkemmin. :D

29. huhtikuuta 2008 klo 9.21  
Blogger Herttainen kirjoitti...

Siis tottahan toki nyt Tenavatähti muistetaan! Mulla on ainakin yksi LP ja sitten kasetteja (ja joskus joitain vuosia sitten lainasin kaverilta yhden kasetin ;)). Aika katkeraa kun aina poika voitti. Ja olin usein sitä mieltä, et hitsi jos itse olisin osallistunut, olisin ollut paljon parempi :D Olen ihan iloinen ettei itsestä ole nyt tommosia videoita juutuubissa ;) Mä olin mummun kanssa myös jossain konsertissa ja on nimmarit ja kaikki. Oma suosikki ollut Daralee ja mustalaislasten vibraatot ;) (np: Nadja Lindeman: Kesäyö)

Ja sitten siihen pääteemaan. Mäkin ostin alkuvuodesta muutamia pantoja, mutta saan aina korvantaukset niin kipeäksi ettei tule kauhean usein käytettyä. En tiedä onko sitten semmosiakin missä ois siellä päissä jotkut pehmusteet?

29. huhtikuuta 2008 klo 9.43  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mä oon kans katonu kaikki tenavatähdet, mitä sillon tuli. Nauhotin myös finaalit vhs:lle ja sit me katottiin niitä koulussa :D Mun ehdoton lemppari oli Daraleen Onks Tiina kotona jota lauleskelen yhä näinä päivinä :D Sen vuoden laulut mulla oli myös kasetilla ja kuuntelin sitä aina mökillä! Myös Antti Pääkkönen oli kova.

29. huhtikuuta 2008 klo 10.06  
Blogger Jonna kirjoitti...

moumou: Itse en voi käyttää "piikikkäitä" pantoja ollenkaan. Mun päänahka on muutenkin ihan rupinen. en tajua miksi:)

hanna: Konsta kävi kerran meidän pihassa, kun sen kaveri asui siellä. Me tytöt oltiin kaikki ihan voimen lääpällään:D

dolce vita: Mulla tais kans olla niitä kasetteija. mihinköhän oon ne hävittänyt:)

eyecandy: Tenavatähti oli kyllä ihan ykkönen:)

herttainen: jotkut pannat aiheuttaa kyllä hirvittävän tykytyksen korvien taakse. en ikinä pysty pitämään pantaa ja silmälaseja yhtaikaa. Mä olin yhdessä vaiheessa ihan timo turusen fani ja kävin ihailemassa sitä jossain konsertissa:)

amma: Antti Pääkkönen oli tosi hyvä. Mulla oli kova taistelu, että laitanko linkin konstaan, anttiin vai timo turuseen:D

29. huhtikuuta 2008 klo 10.13  
Blogger Sonja kirjoitti...

Mun päässä on varmaan joku vika, koska käyttäisin pantoja hirmu mielellään, mutta ne sattuu. Korvien takaa alkaa parin tunnin päästä särkemään niin, että lentää panta mäkeen.

Muistatko tenavatähdestä sellasta "rokkibiisiä", missä laulettiin, että: Tyttöystävälläin koira on, tuo koira muuten melko verraton, pure ei, hauku ei, ja niin edelleen. Se oli musta ihana! Ja kertsissä laulettiin että: Ulos kävelemään, nyt ulos kävelemään... Ja silloin se laulaja laittoi käden sillai eteenpäin niinkuin olisi kävelyttänyt koiraa. Miten jotkut asiat jää niin elävästi päähän?

29. huhtikuuta 2008 klo 10.26  
Blogger Tiija kirjoitti...

Aww, Konsta! <3
En muista Tenavatähdistä oikein muuta, kuin että meidän "kylältä" oli kerran yksi tyttö laulamassa siellä. Ei mitään hajua siitäkään, kuinka pärjäsi tai mitä edes lauloi, sen muistan, että sillä oli järjettömän pitkät hiukset. :D

29. huhtikuuta 2008 klo 12.59  
Blogger Tiija kirjoitti...

Apua, huijasin sua! :<
Se "meijän tyttö" kilpailikin vaan Karuselli-kisassa. :D Ja lauloi Krokotiili-rockin. Oli pakko tarkistaa YouTubesta.. :>

29. huhtikuuta 2008 klo 13.15  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

voi. muistan tenavatähdet. eräs kappale on jäänyt aivoihini soimaan nimittäin: poika varjoiselta kujalta :D muistan kun joku poika lauloi sen tenavatähdissä joskus 90-luvulla :D meillä on niitä paljon nauhalla.

29. huhtikuuta 2008 klo 20.14  
Blogger Silja kirjoitti...

Voi itku, olen niin kade kaikille, joille sopii pannat. Aina joskus yritän itsellänikin, mutta aina myös epäonnistun. Niin, ja sitten ne saavat aikaan päänsärynkin.

Haaveilin lapsena aina itse Tenavatähteen osallistumisesta, mutta koskaan eivät rahkeet riittäneet :D Onneksi.

29. huhtikuuta 2008 klo 21.08  
Blogger Sara kirjoitti...

Blogissani on sinulle jotain ;)

29. huhtikuuta 2008 klo 22.00  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aaaaww Konsta! <3 Olin ihan hulluna siihen tollon, ja olin hädin tuskin 4-vuotias! Muistan kun olisin kerran päässyt sen kans samaan kuvaan, mutta en kehdannut, kun ujostutti ja häpesin "rumia" talvisaappaitani. :D Joo se oli semmosta joo. :D

Ja pannoista.. En o käyttänyt ainakaan kymmeneen vuoteen, ei vaan sovi mulle.. :/ Sulla ne näyttää kyllä tosi kivoilta!

29. huhtikuuta 2008 klo 22.09  
Blogger Christina kirjoitti...

Minä olen myös pantojen suosija, mikä tulee vielä varmasti jossain vaiheessa kostautumaan minulle kroonisella päänsäryllä (korvan takaa löytyy jatkuvasti kipeät kohdat, kiitos pantojen).

Minä aina kadehdin tenavatähtiä ja suunnittelin, mitä itse esittäisin jos menisin. Sama juttu oli titi-nallessa. Olin jo keksinyt omat titi-laulut sun muut, mutta koko juttu kaatui siihen, ettei meillä ollut videokameraa. Tosin olisi sen ikäisenä varmasti tullut pissit housuun ja jännitys vienyt voiton kuitenkin. :D

29. huhtikuuta 2008 klo 22.29  
Blogger Anna-Maria K kirjoitti...

Heh! Hauska postaus. Aivan suloinen tuo panta jossa pikkuinen punainen rusetti.

29. huhtikuuta 2008 klo 23.37  
Blogger CocoRosie kirjoitti...

Ei vitsi! Konsta oli munkin ehdoton lemppari noina aikoina. :D Nykyäänhän se pelaa FC Lahdessa jalkapalloa ja on noi lauluhommat tainnu jäädä.. eikä sillä enää ole noita ihania hiuksiakaan. Nyyh :D

30. huhtikuuta 2008 klo 0.40  
Blogger Jonna kirjoitti...

ilona: minulla on sama ongelma joidenkin pantojen kanssa:( Yleensä ongelma tosin korjaantuu, jos en käytä yhtaikaa silmälaseja ja pantaa:) Äh, en millään muista tuota biisiä ja yritin pyydystää sitä tuloksetta youtubestakin.

tiija: Ah, krokotiili rock.Piti heti mennä kuuntelemaan:D

jii: minunkin muistini antelee merkkejä tuollaisesta esityksestä mutta ei kyllä tarkemmin musiti mieleen:)

silja: Hih, tämä tyttö suunnitteli myös sinne menoa:D

s: kiitos!

maikki: Ah, Konsta oli ihana!

christina: Jep, keski-ikäisenä päänsäryn lomassa varmaan kirtoaa tätä pantainnostusta:)

jenny: kiitos:) ja olen aivan addiktoitunut tuohon pantaa:)

cocorosie: Joo, kuulin myös, että siirtyi sitten kokonaan palloilemaan:)Ja tummat hiukset taitaa myös olla pojalla:)

30. huhtikuuta 2008 klo 11.41  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

90-luvun lastenvaatteet on kyllä aika järkkyjä, mutta sentään lastenvaatteen näköisiä.. Nykyään 10- vuotiaat käyttää jo ihan samanlaisia muotivaatteita kuin aikuisetkin. Lattarintaisia minihame ja -toppi-ihmisiä ja nyt kasarityttöjä riittää.. Karsean näköistä.

30. huhtikuuta 2008 klo 12.39  
Blogger virpye kirjoitti...

aww. kiitos linkistä, tuo oli vaipunut jo onnellisesti unholaan. ^^ jostain kaappien kätköistä voisi löytyä jopa jonkun vuoden tenavatähti-vinyyli.. ja eikun etsimään.!

30. huhtikuuta 2008 klo 13.57  
Blogger Jonna kirjoitti...

annukka: Ah, aivan! olivathan ne vaatteet ihan kammottavia 90-luvulla mutta sentään huomattavasti parempia kuin nämä nykyiset "lastenvaatteet", joissa ei tehdä mitään eroa sen välillä, onko niiden käyttäjä 10- vai 20-vuotias.Hui.

virpye: Ole hyvä:) Olin itsekin aika innoissani kun tuollaisia helmiä löytyi youtuben kätköistä:)

1. toukokuuta 2008 klo 10.37  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hahaa, mullakin tulee aina pakkomielteitä suomibiiseihin! ja veikkaan että aiheutit juuri uusimman kuka keksi rakkauden -biisiin :D

5. toukokuuta 2008 klo 22.55  
Blogger Jonna kirjoitti...

piste: *Helpotuksen huokaus* Ihanaa, meitä on siis muitakin:) Ja varoitan: Siihen biisiin jää tosi pahasti koukkuun:)

6. toukokuuta 2008 klo 22.29  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu