Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

i had the beatles on my breasts

torstai 13. elokuuta 2009

i had the beatles on my breasts

Ah, onko parempaa tunnetta kuin se, että tietää saavansa nukkua vähän pidempään? Se, että tietää ettei se saamarin kello pärise aamuyöstä ja revi lämpimästä unimaailmasta viileälle bussipysäkille. Tänään töihin piti mennä vasta pitkälti iltapäivän puolella, joten sain koisittua univelkaa ( tietty se, että kanssa-asuja kompasteli kotiin vasta kahden aikaan yöllä, hiukan häiriköi yöunia) ja kivan rauhallisen aamun jälkeen käväistiin kähäräpään kanssa keskustassa syömässä. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Keskustaan lähtö tosin viivästyi reilusti koska onnistuin kehittelemään ihan järkyn vaatekriisin. Miten ihmeessä voi olla, että välillä vaatekaapista ei tunnu löytyvän mitään kivaa? tai ainakaan ellaista, joss aoikeasti uskoisi jaksavansa tallustella koko päivän? Kähis sai sitten suurella mielenkiinnolla seurata kun ravasin kaapin ja peilin väliä tiputellen hylättyjä rääsyjä matkan varrelle. Lopulta käsiin osui ikivanha nahkahame ja lopun päivää kitisinkin sitten, että kuinka kamalan tyhmät vaatteet eksyi päälle ( kähäräpään ilmeet alkoivat siinä valitus numero kuudenkymmenen kohdalla olla jo aika koomisia. muthei, se on kamalaa kun tuntee, että vaatteet on väärät!)

Image and video hosting by TinyPic

Olin kovasti sitä mieltä, että nyt tää läskeily saa loppua ja syön salaatin mutta jotenkin suusta pulahti Namaskaarissa tilausta kysyttäessä " kanaa tomaattikastikkeella ja cokis" . Oikeasti, mä olen saanut jo vatsakipuja liiallisesta cokiksen ( tai kuten kuvasta näkyy, myös pepsi uppoaa)  litkimisestä ja en vain saa lopetettua ( ja sitten vielä kehtaan ihan pokkana arvostella ihmisiä jotka ovat koukussa vaikkapa tupakkaan) muita cokisriippuvaisia? 

Image and video hosting by TinyPic

Kävin myös nappaamassa Star PR:n toimistolta TRESemmén tuotepaketin. Olen aika innoissani tuosta koska kokemuksesta tiedän tuotteiden olevan ihan järkyttävän hyviä ja olen niiden Suomeen rantautumista odotellut lähes yhtä hartaasti kuin Victorias Secretia ( haloo?!) Hah, pitää kyllä sanoa, että mun hiuksia ei ole koko niiden lähes 25-vuotisen elämän aikana hoidettu niin hyvin kuin viimeisen puolen vuoden. Hiustenhoitoon liittyviä blogilahjuksia kerääntyi kahdesta miitistä kiva kasa ja nyt ne sopivasti loppuivatkin tekemään tilaa näille;)

Image and video hosting by TinyPic

Nyt sitten voisikin tapitella jakson Frendejä ja ehkäpä vaikka tuhota tälläisen...

Image and video hosting by TinyPic

Kivaa iltaa! ( ja kyllä olen pääasiallinen syy tuon jätskin maahantuontiin)

Tunnisteet:

10 kommenttia:

Blogger Riikka kirjoitti...

Mä oon pepsi riippuvainen! Okei, juon aina maxia tai sitten kokis zeroa, mutta ei se silti terveellistä ole.. :D Yritän uskotella itselleni että lasillinen pepsi maxia on parempi vaihtoehto kun vaikka jätski.. Onhan se periaatteessa tottakin.. :D

13. elokuuta 2009 klo 22.11  
Blogger NooranElämää kirjoitti...

Toi hame on kyllä ihan mielettömän hyvännäköinen! Käytä sitä enempi. :)

13. elokuuta 2009 klo 22.49  
Blogger -SL kirjoitti...

nam tuo ruoka ja jäätelö :) maistuuko tuossa jäätelössä muuten juusto? ostan jos maistuu?

14. elokuuta 2009 klo 0.46  
Anonymous tintui kirjoitti...

Kokisriippuvainen! Tosin juon aina vain kokis lightia, zeroa voin juoda tölkistä muuten se on pahaa (neuroosit) Mutta joo aika kallis riippuvaisuus, mutta ainakin kaloriton. Juon lightia muutaman litran päivässä parhaimmillaan. Ikinä sitä ei voi juoda liikaa ja ikinä en siihen kyllästy.
Kokis<3

14. elokuuta 2009 klo 1.03  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Niin en tiiä mistä alkoi kokisriippuvaisuutemme? NY ja joka päivä sanat: Nyt olis ihana saada kylmä kokis. :)

-H-

14. elokuuta 2009 klo 9.39  
Blogger Duussi kirjoitti...

Don't worry, ei ainakaan kuvissa mitään läskeilyjä näy! :)

Täällä toinen, joka pitää Ben&Jerry'sin Suomen myyntiä vahvasti pystyssä.. pitäisköhän sitä taas perjantain kunniaksi hakea purkillinen!

14. elokuuta 2009 klo 10.21  
Blogger Jonna kirjoitti...

Riikka: hah, mulla homma toimii niin, että se on se yleensä jätkis plus se cokis:D

NooranElämää: Kiitti, itse en jotenkin ole päässyt tuon hameen makuun mutta pitää yrittää ;)

SL: siinä maistuu miten sen nyt sanoisi, juustokakun pohja, jäätelö ja äh, en osa akuvailla mutta hyvää!!!

tintui: mä juon yleensä cokis zeroa ja sen jälkeen tasaisesti muita lighteja. mutta ah, jääkylmä cokis<3

H: ah, se oli niin parasta sitten aina saada se kylmä cokis!

Duussi: Itsehän vedin eilen koko purkin joten nyt ajattelin pitää tänään vapaapäivän ( ehkä) ja syödä huomenna lisää:D

14. elokuuta 2009 klo 15.42  
Blogger Astrid kirjoitti...

MINÄ OON KOKISRIIPPUVAINEN! :D Kerran tultiin kaverin kanssa siihen tulokseen, että kola maistuu paremmalta kuin mikään alkoholijuoma. Itse juon yleensä zeroa tai lightia, koska tavallisesta jää hampaisiin sellanen töhnäinen olo.

Ja tuo paita on tosi siisti!

14. elokuuta 2009 klo 15.51  
Blogger Henna kirjoitti...

Mää oon luullu et mun takia ne noita b&j jätskejä tänne Suomeen roudaa :/

Oon pepsi max riippuvainen, tosin oon siitä laiska etten jaksa raahata sitä juuri koskaan kaupasta mutta jos sitä joskus jostain kumman syystä kotoa löytyy niin juon sen puolentoista litran pullon mielettömän nopeaa.

14. elokuuta 2009 klo 21.50  
Blogger Jonna kirjoitti...

Annikki: Joo, oikeasta cokiksesta jää sellainen hassu olo hampaisiin!

Hanna: Hahah, eikun kyllä se olen minä, joka pitää suurimmaksi osaksi pystyssä noiden jätskien Suomenmyyntiä;D

18. elokuuta 2009 klo 22.02  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu