Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

My precious...

perjantai 3. heinäkuuta 2009

My precious...

Olen nyt viimeisen vuoden kuvaillut äiskän kameralla ja nyt muutaman viime kuukauden aikana mamma on ruvennut osoittelemaan pientä kärsimättömyttä tämän hiukkasen venyneen lainan vuoksi ( alkoi siis sanoilla: " Äiti, voinko lainata sun kameraa pariksi viikoksi...). 

Säästääkseni äitisen hermoja ja päästäkseni vihdoin eroon pikkuveljien kameranlainausvitseistä marssin vihdoin kamerakauppaan ( tai no, anttilaan) ja valitsin omin pienin kätösin ( tai no, sellaisen avuliaan anttilapojan avustuksella ) itselleni uuden kamerakaverin. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kaverikuvissa Jonna ja Canon Digital Ixus 980

jei!

Meen nyt leikkimään mun uuden bestiksen kanssa mutta tässä vieläasu tältä päivältä. Hamstrasin nuo farkkuleggarit kaappiini jo joitakin kuukausia sitten mutta vasta tänään sain ne kiskottua päälle saakka. Aiemmin pelkkä ajatus kintuistani puristettuina tuollaisiin tiukkiksiin on ollut pinnalliselle mielelleni aivan liian tuskallinen. Ihan hyvinhän nuo menettelivät mutta ei musta taida tulla noiden ykkösfania. Piti asukuviakin ottaa joku kaksinkertainen määrä normaaliin kun jalat leikkivät joka kuvassa nakkikuoriin ahdettuja hk:n sinisiä. 

Image and video hosting by TinyPic

PÄIVÄN ASU:

Neule - Vila
Toppi - Second hand
Farkkulegginsit - Vila
Läpsyt - ALDO
huomenna spinningiin, uh. 
EDIT:// Piti vielä laittaa tähän loppuun, että superhyperonnittelut Hetalle kauppikseen pääsystä! :)

Tunnisteet: ,

4 kommenttia:

Anonymous Heta kirjoitti...

Hei, toi on hyvä kamera! Mun pro-kameraharrastelijaiskäkin pitää tota "arkikamerana" (tartti vaan tekosyyn ostaa taas uuden) ja oon käytellyt sitä vähän, noin pieneks paketiks älyttömän hyvän olonen!

3. heinäkuuta 2009 klo 23.44  
Blogger Jonna kirjoitti...

Heta: hahah, olin juuri lisäämässä sulle onnitteluja tohon tekstin loppuun:)Olen myös kuullut huhuja, että olisi aika hyvä kamera, hih ehkä edes mun tärinäkädet ei sitten onnistu pilaamaan kuvia;D

3. heinäkuuta 2009 klo 23.52  
Anonymous Heta kirjoitti...

Ohoh voivoi kiitos paljon onnitteluista täälläkin! :D Oli aikamoinen fiilis aamulla kun heräs ja mietti että "pääsinksmä eilen kauppikseen? een... EIKU JOO!" :D

Ja hehe mulla tais olla eilen päällä ihan samanlaiset leggarit! :) Noi on niin kivan kesäisen väriset, ihanat kirkkaansiniset!

4. heinäkuuta 2009 klo 13.05  
Blogger Jonna kirjoitti...

Heta: Olepashyvävain ja ah, oon aika kade tosta sun sisäänpääsy-euforiasta koska se oli kyllä niin kivan upea tunne.)

6. heinäkuuta 2009 klo 21.29  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu